bijbel

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Bijbel
Op zoek naar Bijbel? - Zoek Bijbel in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Bijbel, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Bijbel > Forum > Overige > Waar zijn de forumberichten gebleven???
  Fred  1. Geplaatst op 18 juli 2006 om 10:21 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Waar zijn alle forumberichten gebleven?
Ik mis "Jakob Lober, Gods schrijfknecht", "Tegenstrijdigheden in de koran" (het meest boeiende moest nog komen), "Verschillen koran en bijbel" van de Belg, ook heel interessant en nog heel veel andere onderwerpen zijn geheel en al verdwenen. Iemand enig idee?

Belg  2. Geplaatst op 18 juli 2006 om 16:37 uur   quotenieuw berichtemailedit 

fred, Jacob Lober, Gods schrijfknecht, en tegenstrijdigheden in de koran staan onder "christendom" en een deel is foetsie.groeten

Belg  3. Geplaatst op 18 juli 2006 om 16:49 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Fred, efkes ter verbetering "tegenstrijdigheden in de koran" staan onder islam en christelijk geloof, u heeft het waarschijnlijk ook al opgemerkt, groeten.

Beheerder  4. Geplaatst op 18 juli 2006 om 21:28 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Beste bezoekers,

Ik heb wat berichtjes verplaatst en een nieuwe rubriek gemaakt omdat ik denk dat berichtjes dan wat beter te vinden zijn voor nieuwe bezoekers. Voor de huidige bezoekers is het misschien een beetje lastig als je berichten ineens verdwenen lijken te zijn, maar hierbij dus ook de oproep om nieuwe onderwerpen meteen in de meest passende rubriek te zetten.
Verder verwijder ik af en toe berichtjes als de inhoud niet bijdraagt aan de discussie en door andere bezoekers als kwetsend kan worden opgevat. Wanneer ik te vaak zulke berichtjes van iemand moet verwijderen, zal ik die persoon vanaf nu bannen.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik één keer een foutje heb gemaakt doordat verschillende knopjes in het adminpanel vlak naast elkaar zitten. Toen heb ik een berichtje verwijderd terwijl dat niet de bedoeling was. Helaas geldt in dit forum: eens verwijderd = verwijderd, niks aan te doen. Het gaat om het berichtje van Fred waarin je iets (in mijn ogen) helder uitlegde. Dus als je weet waar ik het over heb (ik ben het zelf helaas vergeten), dan kun je dat berichtje gerust opnieuw plaatsen.

Ik hoop dat het zo allemaal een beetje duidelijk is.

groetjes, de Beheerder

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X