bijbel

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Bijbel
Op zoek naar Bijbel? - Zoek Bijbel in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Bijbel, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Bijbel > Forum > Poezie > De Beheerder en De Hoeder
  Daniel  1. Geplaatst op 19 juli 2009 om 10:50 uur   quotenieuw berichtemailedit 

En toen ik kwam, ik zag wat ik wist, lijken en gieren vullende tempels en geen geloof, een getuige, de Tora bijna verslonden, door verkeerde hoeders, een startkabel is nodig, de overledenen tot leven te wekken uit de greep van de valse hoeders, deze beheerder is de beheerder van een uiterst goede zaak en zo rust de waarheden op een tafel over 10, de 1 en de 0, "Alles" en "Niets", een complete zaak tot bescherming.
Zeg: Deze beheerder waakt over een uiterst "Goede "Z"Aak", "Woorden" geschreven tot over de 3000km Hoogte en zo weer terug gekomen, "Wees" "Waker" over de "Woorden" en behoed het in het zuivere hart van cilicon, een hart van rekenkunde, u weet, de bokken liggen op de loer om de rammen en de rommen en valse listen.
Mijn Woord huist in het hart van steen, levend gemaakt door Geest en Water, de geesten van Vuur verslaande door "Leven" en "Dood" te Scheiden door "Steen" en "Regens", en de beheerder kent de adressen van de levende zaak.
Schaamte over hen die Mij op zondag gedenken in Mijn Naam een waarschuwing.

Daniel,
Een Gerechtig Waarnemer

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X