bijbel

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Bijbel
Op zoek naar Bijbel? - Zoek Bijbel in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Bijbel, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Bijbel > Forum > Poezie > Het Brein, uw Hart en de Constante
  Daniel  1. Geplaatst op 26 april 2009 om 12:01 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Oh mensen door Laarzen beheerst en verdeeld, zij maken het onderscheid in verdiensten en vervuilen de Bronnen van opvoeding en weldaden.
Oh mensen zonder erkenning van “de Enige”, eens zal uw Wetenschap, uw Brein, op haar hoogste punt Helder Lichten en uw Kennis zelf zal buigen voor uw Schepper.
En als men vraagt: “Wie heeft u voortgebracht?” zullen velen nu antwoorden: “Niets heeft mij voortgebracht ik geloof in niets, absoluut niets.”
Ik zal dan antwoorden: “Ziet u niet, uit het Absolute Niets bent u voortgekomen, daarover hebben wij dus geen geschil, het Absolute Niets, wat altijd is, wat altijd Wezen zal, nimmer te vatten, door mensen, handen, wandel en handel.
Niet te beheersen door Laarzen, “de Enige”,de “Constante”, “het Absolute Niets”, noch te delen noch te vermenigvuldigen, eeuwig dirigerende, dragende en ordende de totale vergankelijke massa van het heem en haar wetmatigheden, de massa’s leven massaal waardoor allen als blinden ontbindend vergaan en “de Enige” de “Eeuwige” de “Constante” niet kennende en niet kennende beminnende.
Absolute Niets, Zijn Zetel, Eeuwige Enige Vrede en Heiligend Zijn voortgebrachte Schepping, Leven uit het niets voortgekomen, door Scheppende trillingen, instant gehouden trillingen en ontbonden te Zijner Tijd, door het stillen van de eens geklonken Scheppings “Wees” . Dragende “de Zuilen” van Zijn Schepping Ruimten en een Tijd gesteld daar tussen in, Levend bij Genade.
Scheppende Trilling uit het Absolute Niets, uiteindelijk bouwende massieve blokgolven, staande voormende de kleinste stof deeltjes, herhalingen van zichtbare blokken, alle trillingen als gassen samen tot “Een” punt samen geperst, explosief samengevat tot kloppende materie, de gehele schepping, gelijk de golven voortplantend in de oceaan van het Symfonische Absolute Niets, uw hartslag en wezen, afkomstig uit het nimmer tastbare, samengevoegd tot Eén punt en een herhaling, en dan zeggen zij toch die geloven in het niets: “Niets heeft mij voort gebracht.” Ik zeg dan, kloppend: “door Zijn Wil”, buig dan voor de Absolute indien u Niets begrijpen kunt.
De Enige Absolute staat dus niet ter discussie en dus geen ontkenning mogelijk na uw belijdenis dat Niets u voort heeft gebracht.
De ALMachtige Spreekt Scheppend uit het Absolute Niets en heeft gesproken vanuit het niets en u opgericht en tot Leven geroepen, een trilling, van het Absolute Niets, waar de Schepper huist, ondoorgrondelijk gegrond, u ten leven geroepen voor een paradijselijk doel.
Vrede is Zijn Wet, een vergelijking abstract, een kwetsbaar spiegelmeer draagt bulderende golven, de Rust zal meren aan een onverwachte kant, en de ALMachtige zeide: "En er zij Licht", door trilling zichtbaar geboren, slangen schuilen en sissen voor de komende vertrapping door een simpele hiele-steen, Abrahim's voet aangebracht.

Daniel,
Een Niets Zeggende

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X