bijbel

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Bijbel
Op zoek naar Bijbel? - Zoek Bijbel in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Bijbel, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Bijbel > Forum > Poezie > De Molen, de Tijd en het Wiel
  Daniel  1. Geplaatst op 25 april 2009 om 09:11 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Oh overspelige vrouwe Babylon, vreemd bent u gegaan met een van de zonen van moeder aarde, alles wat u ziet met u ogen ben ik niet, alles wat u leert binnen gekalkte muren, ik ben het niet, gedobbeld heeft u met uw lot, een oude verkondiging.
Naakt staat u, de kleren van u ontdaan, naakt en toch zonder schaamte verder gaande dolend door vervuilde rivieren.
W’acht, W’acht, W’acht, zo bent u vreemd gegaan, van de acht een negen gemaakt, daar de wortel van genomen en deze tot een meerkoppige God verklaart, onderleiding van 666, 888 tot God gemaakt, allen verzameld onder het driekoppig monster van diktatuur, opgedrongen met Laarzen.
Oh grote Molenwiel van “ het Heem” nog een paar slagen, een paar tikjes en uw Cyclus is Rond en in de Tijd volbracht, de oude molensteen in de zee van ongeloof geworpen.
Oh Golven, reinig deze aarde van de ijdele afgodsbeelden van aloude Godenzonen, en bevrucht het Enige Godsbeeld door de zuiverste daden van de grote Eenheid, de Grote Vrede, en laat allen kinderen van Abrahim zijn, geschapen uit Steen “de Verworpen Hoeksteen.”
Oh eersten, die claimen de hemel te hebben binnen handbereik, zekerlijk, u weet, de eersten zullen de laatste zijn.
Oh volk van de Ramshoorn, zij zijn het die u bedriegen en bedreigen met zoete broodjes taal, Oh volk van de Wassende Maan, uw grote Neef is de kleinste geworden, door de listen en uitroeiing, ingefluisterde en gesproken slangentaal. Zij zijn het die de twee erfgenamen en getuigen tegen elkaar ophitsen, laat u niet gebruiken voor het volvoeren van hun eindplannen. Vernietiging en totaal Slavernij, hun nieuwe wereldorde, elk mens zijn eigen getal en één wereldtaal, door hun gegeven en opgelegd. Oh mijn Heilige, toon moed en geduld, zij zullen u verder doen laten lijden.

Daniel,
Een opstaande medegenummerde

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X